۰ نفر

استاندار سمنان:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت را سرعت دهند

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۰:۳۰
کد خبر: 807635
بانک‌ها پرداخت تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت را سرعت دهند

استاندار سمنان خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات جواتی جمعیت از سوی بانک های عامل در این استان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه ۲۰ آبان ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان اظهار کرد: انتظار می رود که بانک‌های عامل استان، پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج و جوانی جمعیت را سرعت بخشند.

 استاندار سمنان به معضل سالمندی جمعیت در استان پرداخت و گفت: باید تبلیغات در حوزه جوانی جمعیت در فضای مجازی استان افزایش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان سمنان در حال حاضر با بحران جمعیت مواجه است، لازم است که رسانه های استان به ویژه در فضای مجازی، برنامه ها و تبلیغات لازم در این حوزه را افزایش دهند.

هاشمی تاکید کرد: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان و همچنین شهرستان ها نیز برنامه ها و راهکارهای پیشنهادی خود را برای برون رفت از این بحران ارائه کنند.

استاندار سمنان همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه تامین زمین و مسکن نیز اولویت کاری، تامین خوابگاه برای دانشجویان، اساتید و .. است.

وی اضافه کرد: بنابر اعلام وزارت ورزش و جوانان، استان سمنان در حوزه ساماندهی امور جوانان و برگزاری منظم جلسات در رده دوم کشور قرار دارد که لازم است با تلاش بیشتر و اجرای مصوبات و همچنین ادامه برگزاری جلسات ، جایگاه استان به رتبه اول کشور ارتقاء یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha