۰ نفر

چانگان هانتر پلاس با زامیاد به ایران می‌آید

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 830900
چانگان هانتر پلاس با زامیاد به ایران می‌آید

زامیاد پس از عرضه پیکاپ‌های کارون و زاگرس، اکنون تصمیم گرفته است تا چانگان هانتر پلاس را به بازار ایران بیاورد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، گروه زامیاد طی دهه‌های اخیر به واسطه تولید وانت نیسان یا همان نیسان آبی مشهور شده است، بااین‌حال زیرمجموعه سایپا تصمیم دارد تا این رویه را تغییر دهد. این شرکت پس از عرضه دو محصول فودای F۱۶ و فودای F۲۲ در قالب پیکاپ‌های کارون و زاگرس، اکنون تصمیم گرفته است تا چانگان هانتر پلاس را به بازار ایران بیاورد. چانگان هانتر پس از عرضه لقب گران‌ترین و لوکس‌ترین پیکاپ بازار ایران را یدک خواهد کشید.

عرضه چانگان هانتر از سوی زامیاد توسط مدیرعامل این مجموعه، «مهدی صادقی کاشان» اعلام شد. این خبر در مراسم جشن عبور زامیاد از رکود ۱۲ ساله تولید به سمع و نظر خبرنگاران رسید. البته نسخه عرضه‌شده از پیکاپ چانگان به بازار ایران شامل جدیدترین تیپ این خودرو خواهد بود که چانگان هانتر پلاس نام دارد.

چانگان هانتر پلاس با زامیاد به ایران می‌آید

نگاهی به مشخصات چانگان هانتر پلاس

نیروی پیکاپ نیمه لوکس چانگان توسط موتور دولیتری توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت تأمین می‌شود. این پیشرانه حداکثر ۲۲۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چهارچرخ خودرو را بر عهده دارد. بنابراین با یک پیکاپ اتوماتیک و قدرتمند (در مقایسه با سایر پیکاپ‌های بازار ایران) مواجه هستیم.

در بخش تجهیزات رفاهی، امکانات مرسوم سری کراس‌اوورهای UNI چانگان را در هانتر پلاس نیز خواهیم دید. سیستم رانندگی خودران سطح دوم، صندلی‌های برقی، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین عقب، کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری خودکار ازجمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌آیند.
پیکاپ نیمه لوکس چانگان در قالب هشت تیپ به بازار چین عرضه شده است که ارزان‌ترین تیپ آن ۲۰ هزار دلار قیمت دارد. همچنین این پیکاپ در قالب کابین بلند و کابین معمولی قابل سفارش‌گذاری است. بنابراین احتمالاً قیمت این خودرو در بازار ایران به محدوده دو میلیارد تومان خواهد رسید. فوتون تونلند اتوماتیک، مکث کلوت اتوماتیک و نسخه اتوماتیک آمیکو آسنا سه رقیب عمده چانگان هانتر پلاس در بازار ایران خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha