۰ نفر

فردا واحدهای جدید مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 830586
فردا واحدهای جدید مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران از افتتاح ۵۲۰۰ واحد مسکن مهر پردیس طی فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم ، سعید غفوری در نشست خبری با یادآوری برنامه‌ریزی برای افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر اظهار کرد: از این تعداد 344 واحد در شهر ایوانکی بود که انجام شد.

وی با بیان اینکه 2600 واحد نیز در شهر مهستان و 7000 واحد نیز مربوط به شهر پردیس است، ادامه داد: همزمان با این پروژه‌ها 15 پروژه روبنایی به ارزش حدود 600 میلیارد تومان نیز در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: البته با گزارش‌های میدانی متوجه شدیم که حدود 1770 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس کامل نبود و بعضاً انشعاب گاز نداشتند. همچنین یک سری از پروژه‌ها آسفالت نشده بود به همین دلیل این تعداد را از برنامه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس خارج کردیم و هم اکنون 5230 واحد آماده افتتاح شده است.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به اینکه ا با حضور وزیر راه و شهرسازی 5230 واحد مسکن مهر به همراه 15 پروژه روبنایی به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: اوایل سال آینده 800 واحد نهضت ملی شهر جدید سهند که با کیفیت بسیار عالی اجرا شده افتتاح خواهد شد. همچنین در شهر جدید پرند نیز 1300 واحد نهضت ملی مسکن افتتاح خواهد شد.

غفوری با بیان اینکه از منابع داخلی شرکت تامین بخشی از آورده مردم را متقبل شده‌ایم اضافه کرد: بر اساس مصوبه مجمع شرکت عمران شهرهای جدید از محل پول‌های رسوب شده سایزهای پرمصرف میلگرد را خریداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید امیرکبیر، گفت: در بازه زمانی 25 فروردین تا 3 خرداد 1403 حدود 7 افتتاح مسکن مهر در کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به بحث مسکن مردم یادآور شد: «مسکن مردم» را به صورت مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به سهم 600 هزار واحدی شهرهای جدید در نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از این تعداد 210 هزار واحد به شهرک سازی اختصاص یافت که متولی آن سازمان ملی زمین و مسکن است. بنابراین سهم ما در نهضت ملی مسکن 390 هزار واحد است که تاکنون برای 330 هزار واحد تامین زمین انجام شده است.

غفوری تاکید کرد: طی دو ماه اخیر تامین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید 60 درصد افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha