۰ نفر

خبر خوش درباره واگذاری زمین به خانواده‌ ایثارگران و شهدا + جزییات

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 830573
خبر خوش درباره واگذاری زمین به خانواده‌ ایثارگران و شهدا + جزییات

 در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان این استان، ۳۰۰ قطعه زمین به ایثارگران واگذار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  استاندار بوشهر روز چهارشنبه در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در کنار خانواده شهدا و ایثارگران به سایر اقشار مختلف مردم در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن و دیگر طرح‌ها تاکنون هزاران قطعه زمین واگذار شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

احمد محمدی زاده افزود: طرح نهضت ملی مسکن از برنامه‌های مهم دولت که زمینه رفع مشکل اقشار مختلف و به خصوص محروم جامعه را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: برای تسریع طرح نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۳۰۰ هکتار زمین به مناطق شهری و روستایی استان الحاق یافته است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: الحاق چهار هزار هکتار اراضی جدید به شهرهای استان بوشهر می تواند تا حدودی مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن را رفع کند هر چند این مشکل در مرکز استان با وجود الحاق زمین، همچنان پابرجا است.

وی با بیان اینکه در روستاهای استان بوشهر یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار زمین جدید الحاق شده، عنوان کرد: از مهمترین مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کمبود زمین در شهرها و روستاها بود که اکنون پنج هزار و ۳۰۰ هکتار زمین به مناطق شهری و روستایی الحاق و بخش زیادی از مشکلات برطرف شده است.

محمدی‌زاده تأکید کرد: تمام سازوکارهای اداری و مهندسی و طراحی و قطعه‌بندی زمین‌های مسکونی در شهرهای مختلف انجام شده و هیچ مشکلی در واگذاری زمین به جامعه هدف وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    بقیه خانواده هایی که شهید ندادند یا جبهه نرفتند آدم نیستند از ابتدای انقلاب و جنگ هرچی امتیاز بوده چه شغلی و چه رفاهی مخصوص جامعه ای خاص بوده
  • حسن شیخها US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    جمع کنید از این جنگ به ماجز یتیم بی پدر موندن چیزی نرسید چهارده ماهه بودم پدرم شهید شدمادرم بابدبختی مارابزرگ کرد آخرشم بابیماری فوت شد جنگ راپدران ماکردندند بدبختی شا ماکشیدیم ایرانم که مال خرزاده ها شده از شما ها به ماخیری نرسید کدن زمین ومسکن کدوم شغل شاه گور به گور شده تقسیم ارازه کرد انم به ما نرسید کشاورز زاده ها الان با زمینهایی که از شاه رسید ارباب شدن ما که جنگ کردیم اندازه انها هم نشدیم