۰ نفر

چهارشنبه‌سوری تا الان ۱۱۴ مصدوم داشته است

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 830285
چهارشنبه‌سوری تا الان ۱۱۴ مصدوم داشته است

چهارشنبه آخر سال در حالی آغاز شده که بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور آمار سوختگی و افراد آسیب دیده به نسبت مشابه سال قبل افزایش داشته و همین موضوع نگرانی‌ها از احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، از صبح امروز دستگاه‌های امدادی و انتظامی از قبیل پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی به صورت آماده‌باش هستند تا شب آخرین چهارشنبه سال با کمترین خساراتی جانی و مالی به پایان برسد.
 بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا ساعت ۱۶:00 آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به ۵۳۹نفر رسیده است که از این تعداد 317نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون  ۱۲ هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است.۴۱ نفر قطع عضو، ۲۵۸ نفر دچار سوختگی و ۱۶۱ نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا ساعت ۱۷:۳۰ آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به ۶۲۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۵۵ نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون  ۱۲ هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است.۴۳ نفر قطع عضو، ۲۸۴ نفر دچار سوختگی و ۲۰۰ نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha