۰ نفر

قتل وحشتناک پسر ۷ساله با ضربات متعدد چاقو

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبر: 829945
قتل وحشتناک پسر ۷ساله با ضربات متعدد چاقو

پسر ۱۵ساله پاکستانی که به اتهام قتل پسرعموی ۷ساله‌اش دستگیر شده است، مدعی شد چون مقتول کارهای او را به پدرش اطلاع می‌داده دست به قتل وی زده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، هفته گذشته مردم رهگذر، پشت ساختمان یکی از بیمارستان‌های کراچی پسربچه‌ای را دیدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و به‌سختی نفس می‌کشید. آنها سعی کردند با پارچه جلوی خونریزی را بگیرند و بلافاصله او را به داخل بیمارستان بردند اما تلاش پزشکان برای نجات این پسربچه نتیجه نداد و او جان باخت.با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات آغاز و مشخص شد که مقتول پسربچه ۷ساله‌ای به نام ابهان مظهر است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که خانواده ابهان و خانواده عمویش با هم در خانه‌ای در کراچی زندگی می‌کنند.

مامورانسراغ خانواده ابهان رفتند و معلوم شد که پسربچه ۷ساله روز حادثه برای خرید بیرون رفته و دیگر بازنگشته است. شاهدان عینی نیز گفتند که چند جوان را دیده‌اند که روز حادثه پیکر غرق خون ابهان را از خودرویی خارج کرده، به داخل بوته‌ها انداخته و فرار کرده‌اند.

سرنخ‌ها و تحقیقات در ادامه پلیس را به سمت سفیان، پسرعموی ۱۵ساله مقتول هدایت کرد. پلیس به این نوجوان ۱۵ساله که اظهاراتش در بازجویی‌ها با تناقض‌گویی همراه بود، مشکوک شد و او را زیرنظر گرفت. ماموران بعد از مدتی که رفتارهای مشکوکی از نوجوان ۱۵ساله دیدند، او را برای بازجویی به اداره پلیس بردند که این بار او به قتل پسرعموی ۷ساله‌اش اعتراف کرد.

او به پلیس گفت که به‌دلیل اینکه ابهان کارهای او را به پدرش گزارش می‌داده و پدرش نیز به‌خاطر حرف‌های مقتول مدام او را تنبیه می‌کرده است، از وی کینه به دل گرفته و نقشه قتل او را کشیده است. او همچنین توضیح داد که روزی که ابهان برای خرید به مغازه رفته بوده است، فرصت را مناسب دیده و در یک خیابان خلوت او را گیر انداخته و با چاقو به قتل رسانده است. بعد نیز با دوستانش تماس گرفته و با کمک آنها پیکر ابهان را به نزدیکی بیمارستان برده و در میان بوته‌ها رها کرده است.سفیان اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا به‌زودی محاکمه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha