۱ نفر

ساکنان اردبیل بخوانند

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 829938
ساکنان اردبیل بخوانند

هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: تا حوالی ظهر فردا (سه شنبه ۲۲ اسفند) ضمن تداوم ناپایداری شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان ابری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا و براساس نقشه‌های هواشناسی، تا حوالی ظهر فردا (سه شنبه ۲۲ اسفند) ضمن تداوم ناپایداری شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان ابری بوده و طی امشب تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان (بویژه در نوار شرقی، نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوههای باغرو) بارش باران و برف پیش بینی می شود. از این‌رو به دلیل مه آلود بودن و لغزندگی جاده در مسیرهای خلخال به اسالم و گردنه حیران، رعایت موارد ایمنی توصیه می گردد.

از ظهر فردا در اغلب مناطق استان بتدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد شد. البته به دلیل استقرار توده پرفشار سطح زمین در منطقه، همچنان طی سه روز آینده در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای نسبتاً سردی (با کمینه دمای ۱ تا ۴ درجه سلسیوس زیر صفر) در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

از روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) تا آخر هفته جاری با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری (در نوار شرقی و مناطق شمالی گاهی ابری) بوده و ضمن وزش باد جنوبی دمای هوا در طول روزها به طور نسبی افزایش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha