۰ نفر

فوری / آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو جانبازان

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 829898
فوری / آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو جانبازان

 مرحله سوم ثبت‌نام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از فردا سه‌شنبه - ۲۲ اسفند- اجرا می‌شود و جانبازان می‌توانند نسبت به اصلاح یا ثبت‌نام واردات خودرو اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرحله سوم ویرایش ثبت نام و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان این هفته اجرا می‌شود و جانبازان می توانند نسبت به اصلاح یا ثبت‌نام واردات خودرو اقدام کنند.

طبق برنامه ویرایش سوم خودرو وارداتی جانبازان ۷۰ درصد ویژه سه شنبه -۲۲ اسفند- و جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه -۲۳ اسفند- هفته جاری انجام می‌شود.

همچنین جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد هم می‌توانند پنج شنبه همین هفته - ۲۴ اسفند- ویرایش سوم خودرو وارداتی را انجام دهند.

جانبازان که تمایل به تغییر نوع خودرو وارداتی دارند یا چنانچه در مرحله پیش ثبت‌نام خودرو وارداتی از ثبت نام جا ماندند در این روزها می‌توانند نسبت به انجام تغییرات، اصلاحات یا ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عمار IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با این قیمت بالا به مردم می‌دهند و قیمت ها یکشبه 40 تا 100 درصد بالا می ره ؟ جواب خیلی ساده است ایران
  • رضا عاروان RO ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    با سلام دوست عزبز سایت ثبت نام خودرو جانبازان زده به روز رسانی باز نمیشود نه امروز که 21اسفند است حتی در بهمن ماه 1402@خیلی مشکل است لطفآ یه کاری آسانتر برای جانبازان که مشکل حرکتی بینایی وووو دارند انجام بدهید با سپاس فراوان از مدیران و کارکنان بنیاد جانبازان و ایثار گران عزیز🙏