۰ نفر

چگونه مبلغ کالابرگ را استعلام کنیم؟

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 829844
چگونه مبلغ کالابرگ را استعلام کنیم؟

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراجعه به اپلیکیشن "شما" و همچنین سایت "حمایت" دو روشی است که سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به‌ آن و قید کد ملی از دریافت اعتبار خرید کالابرگی مطلع شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک به مناسبت ایام دهه فجر از ۱۷ بهمن‌ ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این طرح  تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

در این طرح، اعتبار تشویقی کالابرگ از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. سبد کالایی این طرح شامل ۱۱ قلم کالای اساسی (گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ است که مابه‌التفاوت آن با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد. این سبد کالایی با هدف تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد انتخاب شده است.

در همین ارتباط مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ اسفندماه آغاز شده و خانواده‌های مشمول (دهک یک تا هفت) می‌توانند در مدت زمان یک ماه با مراجعه به ۲۲۰ هزار فروشگاه و مغازه، اقلام مورد نیاز خود را خریداری و از اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی استفاده کنند.

در همین ارتباط روش‌های استعلام کالابرگ برای افراد مشمول اعلام شده است.

علیرضا عسگریان؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد خانواده‌ها می‌توانند برای اطلاع از دهک‌بندی و یا مشمول بودن خود از طرح کالابرگ الکترونیک به دو روش اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مراجعه به اپلیکیشن "شما" و همچنین سایت "حمایت" دو روشی است که سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به‌ آن و قید کد ملی از دریافت اعتبار خرید کالابرگی مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • صغر ی مستانی و روژین محمدی US ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    باتوجه به اینکه سرپرست خانوار هستم و دو نفریم نه معیشتی دریافت می کنم نه کالا برگ دریافت کردم