۰ نفر

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبر: 829665
تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، به‌تازگی اخباری مبنی بر معرفی پوکو X۶ نئو در روزهای آتی به‌گوش رسید. حالا برند پوکو، تیزر گوشی Poco X۶ Neo را در هند منتشر کرده است. با این تیزر، پوکو اعلام کرد که در ۱۳ مارس (۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲) و حوالی ظهر به وقت محلی هند، از گوشی پوکو X۶ نئو رونمایی خواهد کرد.

به گزارش GSMArena، تیزری که پوکو منتشر کرده است، طراحی X۶ Neo را نشان می‌دهد که شبیه به ردمی نوت ۱۳R پرو است. همچنین متنی روی ماژول دوربین عقب وجود دارد که نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد


مشخصات احتمالی پوکو X۶ نئو

پوکو هنوز جزئیاتی از مشخصات X۶ Neo ارائه نکرده است. درصورتی‌که این گوشی همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد، مشخصات یکسانی با ۱۳R خواهد داشت؛ بنابراین احتمالاً با چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰، صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز از نوع OLED، کیفیت فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. همچنین احتمالاً از شارژ ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند.

اسکنر اثرانگشت این گوشی احتمالاً در کنار بدنه آن قرار دارد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. همچنین دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

البته این موارد سخت‌افزاری درواقع شایعاتی هستند که هنوز به تأیید رسمی نرسیده‌اند؛ بنابراین باید چند روز دیگر منتظر بمانیم تا از مشخصات آن به‌صورت کامل باخبر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha