۰ نفر

«مه» پروازهای فرودگاه کرمان را لغو کرد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۰
کد خبر: 827545
«مه» پروازهای فرودگاه کرمان را لغو کرد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره مه گرفتگی در فرودگاه کرمان گفت: دو پرواز کرمان - تهران و کرمان ـ شیراز - اهواز به دلیل دید کم انجام نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به دید کم فرودگاه بین المللی کرمان به دلیل مه گرفتگی اظهار داشت: این شرایط جوی باعث تاخیر دو پرواز در این فرودگاه شد.

وی ادامه داد: دو پرواز به شماره‌های ۱۰۵۰ کرمان به تهران و ۴۵۶۲ کرمان، شیراز، اهواز که مقرر بود به ترتیب در ساعات ۵:۲۵ به تهران و ۵:۱۵ به شیراز و اهواز انجام شود، به دلیل دید کم انجام نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: از سوی ایستگاه شرکت هواپیمایی ماهان اعلام شده مسافرین محترم در پایانه داخلی فرودگاه بین المللی کرمان، منتظر بمانند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز پرواز ماهان به شماره ۱۰۵۳ از مقصد تهران به کرمان به دلیل شرایط دید کم فرودگاه بین المللی کرمان نتوانست فرود بیاید، افزود: این هواپیما در ساعت ۰۱:۴۸محلی به سمت فرودگاه بندرعباس تغییر مقصد داد.

لازم به ذکر است ۸۴ مسافر پرواز کرمان - تهران و ۷۰ مسافر پرواز کرمان - شیراز - اهواز بودند که قرار بود با دو هواپیمای از نوع BAE به مقاصد یاد شده پرواز کنند که هم اکنون در سالن پایانه این فرودگاه در انتظار هستند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha