۰ نفر

لاپید: وجود نتانیاهو یک جنون است

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبر: 827000
لاپید: وجود نتانیاهو یک جنون است

 رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی خواستار برگزاری فوری انتخابات و برکناری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی این رژیم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اینکه نتانیاهو همچنان پس از اتفاقات هفتم اکتبر در میان ما حضور دارد یک جنون است که دیگر نباید ادامه یابد.

خبرگزاری سما به نقل از لاپید افزود: نتانیاهو مجرم و فاقد صلاحیت است و باید هر چه زودتر به سمت برگزاری انتخابات برویم.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ‌طلبانه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال غزه گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی‌تواند در راس هرم قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم به نخست وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برطرف شدن نیازهای انتخابی خود استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha