۰ نفر

یک واحد تولیدی در یزد آتش گرفت

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 826935
یک واحد تولیدی در یزد آتش گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از آتش سوزی در انبار یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهر در بامداد امروز دوشنبه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید پاک سرشت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به آتش سوزی انبار یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهر گفت: با اعلام حریق به ستاد عملیات ۱۲۵ ، اولین اکیپ ساعت چهار و ۵۶ دقیقه از ایستگاه شماره چهار خارج و ساعت پنج و سه دقیقه در محل عملیات حاضر شد و تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو عملیاتی به همراه ۴۳ نفر نیرو در سه شیفت در حال اطفای حریق هستند. ️

وی اظهار کرد: حریق تقریبا کنترل شده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است، عملیات تا ایمن‌سازی کامل ادامه دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عدم اجرای سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در اکثر واحدهای صنعتی، تجهیز نبودن شهرک صنعتی یزد به نیرو و تجهیرات مورد نیاز با توجه به تعدد حریق و حوادث و کمبود نیروی عملیاتی را از دشواری‌های مدیریت بحران در شهرک صنعتی اعلام کرد.

️وی تصریح کرد: گستردگی حوادث شهرک صنعتی حجم بالایی از نیرو و تجهیزات سازمان را به کار می‌گیرد و با اعزام اکثر نیروها به محل حوادث، نیرویی برای اعزام به حوادثی که در همان برهه اتفاق می‌افتد وجود ندارد.

پاک سرشت، عدم تامین بودجه به منظور خرید تجهیزات آتش‌نشانی برای شهرک صنعتی را با توجه به تکرار چندین حادثه بزرگ در سال جاری و قول‌های مساعد مسئولان مورد تاکید قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha