۰ نفر

طرح مجلس برای تسهیل در ورود خوانندگان و سلبریتی‌های خارج نشین به کشور

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۹
کد خبر: 826675
طرح مجلس برای تسهیل در ورود خوانندگان و سلبریتی‌های خارج نشین به کشور

خبرگزاری بسیج دانشجویی نوشت: به زودی طرحی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که بر اساس آن به دولت مجوز داده می‌شود که زمینه ورود خوانندگان و سلبریتی‌هایی که قصد بازگشت به کشورشان ایران را دارند، فراهم سازد. این طرح شامل افرادی خواهد شد که با خروج خود خللی در تمامیت ارضی کشور ایجاد نکرده و یا از رفتارهای سابق خود ابراز ندامت کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دانشجو٬ به زودی طرحی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که بر اساس آن به دولت مجوز داده می‌شود که زمینه ورود خوانندگان و سلبریتی‌هایی که قصد بازگشت به کشورشان ایران را دارند، فراهم سازد.
 
بر اساس پیگیری‌های این خبرگزاری، نمایندگان مجلس قرار است طرحی را در مجلس مطرح کنند در صورت تصویب نهایی آن، خوانندگان و یا سلیریتی‌هایی که به هر دلیلی از کشور خارج شده و حال قصد بازگشت به کشور را دارند بتوانند به کشور خود بازگردند.
 
لازم به ذکر است این طرح شامل افرادی خواهد شد که با خروج خود خللی در تمامیت ارضی کشور ایجاد نکرده و یا از رفتارهای سابق خود ابراز ندامت کرده‌اند.
 
در این طرح همچنین عنوان شده است که خاک ایران برای همه ایرانیان است و همه گروه‌ها اعم از خوانندگان و سلبریتی‌ها حق زندگی در این آب و خاک را دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha