۰ نفر

کشف وانت ۳۰ میلیارد تومانی در کرج!

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 825374
کشف وانت ۳۰ میلیارد تومانی در کرج!

جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف یک دستگاه خودروی «جی ام سی» قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اطلاعات نوشت: سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فردیس هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی جی ام سی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد،این خودرو فاقد مدارک مثبت گمرکی است و قاچاق محسوب می‌شود. کارشناسان ارزش تقریبی این خودروی قاچاق را ۳۰ میلیارد تومان برآورد کردند و پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فرمانده انتظامی البرز هم از دستگیری اعضای شبکه سارقان خودرو با ۱۲۰ فقره سرقت خودرو و تجهیزات داخل آن‌ها در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در شهرستان فردیس، با توجه به اهمیت موضوع و خدشه دار شدن امنیت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت، که با بررسی ماموران پلیس اگاهی شهرستان فردیس ۲ سارق سابقه دار دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات تخصصی به ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۱۰۰فقره سرقت قطعات و وسایل داخل آن در شهرستان فردیس اعتراف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha