۰ نفر

پیش بینی قیمت دلار ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / روند افزایشی دلار ادامه می یابد؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹
کد خبر: 824987
پیش بینی قیمت دلار ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / روند افزایشی دلار ادامه می یابد؟

قیمت دلار در پنجمین روز هفته، نوسان افزایشی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها رخ داد و دلار نیز ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد. برخی معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار برای اینکه در روزهای پایانی سال دست پر باشد، عرضه دلار را محدود کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین  به نقل از خبرآنلاین،قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ بهمن، افزایش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت و در پله چهارم کانال پنجم کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله شد.

تجارت نیوز در خبری آورده که کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار در منطقه محدودی گرفتار شده است. آنها کف قیمت این اسکناس را محدوده ۵۴ هزار تومان و سقف آن را کانال ۵۶ هزار تومان می‌دانند. به اعتقاد تحلیلگران بازارهای مالی، در خوش‌بینانه‌ترین شرایط، دلار تا محدوده ۵۲ هزار تومانی امکان عقب‌نشینی دارد.
ثبات قیمت دلار ادامه دارد؟

امروز برخی شایعات در بازار ارز پیچیده بود مبنی بر اینکه صرافی‌های عامل عرضه ارز دولتی، با افرادی که برای دریافت دلار دولتی ثبت‌نام کرده‌اند، تماس گرفته‌ و عنوان کرده‌اند که نمی‌توانند دلار بفروشند. این موضوع عملا فضا را به سمت این برد که سیاست‌گذار توانی برای تزریق دلار ندارد و نمی‌خواهد بیش از پیش دست خود را خالی کند. این مساله این ایده را که در سال آینده قیمت دلار ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد خواهد داشت، تقویت کرد.

تحلیلگران بازارهای مالی می‌گویند در صورتی که قیمت دلار در پایان هفته جاری در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی تثبیت شود، احتمال عدم افزایش قیمت دلار و تداوم روند فعلی در هفته پیش رو وجود دارد.
پوند در روند افزایشی دلار، کاهشی شد

گفتنی است روند قیمت در بازارهای مالی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در بیشتر ارزها افزایشی بود. درهم با افزایش ۲۱۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۲۹۰ تومان معامله شد. علاوه بر آن قیمت تتر ۱۰۰ تومان افزایش داشت و روی رقم ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومانی قرار گرفت. روز چهارشنبه پوند انگلیس کاهش محدود ۲۰۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. قیمت یورو افزایش قیمت ۱۱۰ تومانی داشت و به قیمت ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha