۰ نفر

دستور رئیس جمهور کره جنوبی در مورد مقابله با تهدیدات همسایه شمالی

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبر: 824189
دستور رئیس جمهور کره جنوبی در مورد مقابله با تهدیدات همسایه شمالی

رئیس جمهوری کره جنوبی امروز شنبه در جریان بازدید از نیروی دریایی این کشور به ‌آن‌ها دستور داد علیه کره شمالی کاملا آماده باشند، رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی نیز آمادگی نظامی فرماندهی موشکی ارتش این کشور را بررسی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یون سوک یول رئیس جمهوری کره جنوبی در تعطیلات سال نوی چینی از گردان دوم نیروی دریایی در شهر گیمپو در غرب سئول بازدید کرد تا آمادگی نظامی این گردان را در میانه بالارفتن تنش‌ها با پیونگ یانگ بررسی کند.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داد، یون سوک یول گفت: اگر دشمن اقدام تحریک آمیزی انجام داد، باید تحت اصل «اول عمل کن، سپس گزارش بده» سرسختانه و قاطعانه واکنش نشان دهید و عزم دشمن را درهم بشکنید.

وی سیستم موشکی چندگانه «چونمو» را نیز بررسی کرد و از سربازان خواست نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز کره شمالی آمادگی داشته باشند.

کیم میونگ سو رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی روز جمعه آمادگی نظامی فرماندهی موشکی ارتش و یک گردان نیروی هوایی این کشور بر علیه تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی را بررسی کرد.

مقامات گفته اند کیم میونگ سو در اولین روز تعطیلات سال نوی چینی آمادگی فرماندهی راهبردی موشکی ارتش و گردان جنگنده هشتم نیروی هوایی کره جنوبی را بررسی کرد.

مقامات افزودند کیم میونگ سو سیستم اجرای عملیات را نیز بررسی کرد و در بازدید از فرماندهی موشکی به سربازان دستور داد که پاسخ موشکی در وضعیت «بسیار محکم» باشد و در صورت اقدام دشمن به شدت واکنش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha