۰ نفر

چرا «اخابر» صف خرید شد؟ / موج شماری سهم چه می‌گوید؟

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 823252
چرا «اخابر» صف خرید شد؟ / موج شماری سهم چه می‌گوید؟

شرکت مخابرات ایران اخابر این روزها مورد توجه بازار است و شنیده هایی بر نزدیک شدن تجدید ارزیابی با رقم های بالا به گوش میرسد. تجدید ارزیابی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که ارزش دارایی‌های غیربورسی خود را به‌روزرسانی کنند و از تورم جا نمانند.

پیش تر اخابر با دید میان مدت در واچ لیست تحلیلی ما قرار گرفته بود و انتظار داشتیم از محدوده حمایتی ۷۷۰ تومان برگشتی برای سهم رخ دهد که محقق شد و تا ۱۳۰۰ تومان نیز پیش رفت که هدف اولیه تحلیل بود.

حال مجدد اخبار موثر برای سهم در بازار سرمایه بلد شده و برخی شنیده ها، تجدید ارزیابی  شرکت را محتمل میدانند که شامل «همراه» نیز میشود که صد تا صد و هفتاد همت ارزش دارد. در این صورت حداقل ۱۵۰۰ درصد رقم تجدید خواهد شد که می تواند به ۲۱۰۰ درصد نیز برسد.  عمده دارایی های اخابر زمین و ساختمان ، همراه اول و تامین سرمایه لوتوس پارسیان است. البنه در روزهای اخیر، ۳ ملک خودرا به علت بدهی‌های شرکت تهاتر کرده‌است.

با این اخبار غیر رسمی ، امروز اخابر دستخوش نوسانات مثبت شده و  با اقبال خریداران در قیمت های نزدیک به حمایت برگشت سهم محقق شد و در محدوده  ۱۱۱۰ تومان صف خرید شده است.

از طرفی این شرکت در راستا تامین مالی مورد نیاز خود، مجوز انتشار اوراق را از سازمان بورس دریافت کرده که خود همین موضوع، می‌تواند نشانی از طرح‌های توسعه شرکت نیز باشد!

چرا «اخابر» صف خرید شد؟ / موج شماری سهم چه می‌گوید؟

به روز رسانی و تغییر دیامتریک به الگوی ترکیبی برای مطابقت با زمان صرف شده (B):

چرا «اخابر» صف خرید شد؟ / موج شماری سهم چه می‌گوید؟

پس از اتمام پولبک به سقف مثلث شکسته شده پیشین و اصلاح موقت تا ۱۰۰۰ تومان برگشت قوی سهم اتفاق افتاده و انتظار داریم به هدف های ۱۲۱۰ و سپس ۱۳۰۰ و ۱۴۵۰ نزدیک شود. میان مدت برای اخابر رسیدن به سقف موج A  در محدوده ۱۷۵۰-۱۸۰۰ دور از ذهن نیست. سهامداری میان مدت توصیه میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha