۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان‌های ولنجک تهران چند؟

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 822577
آپارتمان‌های ولنجک تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ولنجک تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله ولنجک تهران با امکانات عالی برای زندگی افراد مختلف در دسترس برای زندگی هست. واحدهای مسکونی ولنجک دارای تراکم مناسبی برای زندگی هستند با وجود فضاهای سبز و مراکز غیر مسکونی، زندگی در این منطقه بسیار دلپذیر است. ولنجک دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است. بام تهران و تله کابین توچال و جاذبه های دیدنی این منطقه می باشند.

واحد آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده ولنجک با متراژ ۲۱۳ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۶۰ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به اینکه ۲۱ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته معادل ۳۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان ۱۵ ساله دیگری در محله ولنجک با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۱۳ ساله با متراژ ۱۲۴ متر و ۲ اتاق خواب را در محله ولنجک خریداری کنید.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در محدوده ولنجک را دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۵۰ متری با ۳ اتاق خواب را به قیمت ۵۶ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان، میتوانید آپارتمانی ۶۰ متری با ۲ اتاق خواب را با توجه به اینکه ۱۴ سال از ساخت آن میگذرد را خریداری کنید. 

آپارتمان‌های ولنجک تهران چند؟


توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha