۰ نفر

شهردار گرگان؛

افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در گرگان همزمان با دهه فجر

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبر: 822350
افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در گرگان همزمان با دهه فجر

شهردار گرگان گفت: همزمان با دهه فجر  ۳هزار میلیارد تومان  پروژه سرمایه گذاری و ۱۵۰میلیارد تومان هم پروژه عمرانی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، سید محمد رضا سید النگی  امروز در نشست خبری اظهار کرد: در این ایام ۴۵ طرح عمرانی و سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد همه تلاش شهرداری بر این قرار گرفته تا شور و نشاط اجتماعی همزمان با برگزاری جشن ها و برنامه های دهه فجر از کیفیت بیشتری برخودار باشد.

وی افزود: توجه به محلات کم برخودار یکی از مهم ترین برنامه های جهادی شهرداری از ابتدای ۲۲ فروردین امسال تا ۲۲ بهمن دردستور کار قرار گرفت و تا کنون ۴۵ شنبه جهادی اجرا شده که توجه بیشتر آن به محلات کم برخوردار است.

سید النگی گفت: گرگان دارای ۱۰۹ محله است که از این تعداد ۲۱ محله در منطقه کم برخودار و یا محروم قرار دارند و بسیاری از مشکلات این محلات با اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی رفع شده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار اعضای شورا و شهرداری با بلند مرتبه سازی در شهر گرگان برای ایجاد مشکن بیشتر ، کاهش قیمت مسکن و کمبود زمین موافقت کردند که این طرح به شورای عالی معماری و شهرسازی برای تائید ارسال شده است.

شهردار گرگان در رابطه با تعیین تکلیف سه مجموعه بزرگ شهری گرگان که قرار بود به فضای سبز و توسعه شهری تبدیل شود، هم گفت: باغ روسها یا همان باغ خیابان ملل به دارابودن ولرث و مسائل حقوقی همچنان بلاتکبیف است اما دخانیات گرگان که استاد آن متعلق به بنیاد مستضعفان است در حال مذاکره برای تحویل هستند و دیگری لشگر ۳۰ پیاده گرگان است که ان مجموعه هم برای واگذاری در حال مذاکره و پیگیری است و پارک شهر گرگان که متعلق به شهرداری است و تصمیم گیرنده خودمان هستیم.

وی افزود: امسال یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری برای هزینه های جاری مصرف می شود .

سید النگی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری برای سال آینده یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که تمامی ایم رقم توسط مردم به خرانه شهرداری واریز و برای آنها صرف می شود اگر چه در نظر داریم برای سال ۱۴۰۴ این رقم را به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

وی گفت: ۴۰درصد بودجه شهرداری صرف فعالیت های عمرانی شهر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha