۰ نفر

مدیر کل صمت گلستان:

۱۹ واحد صنعتی در دهه فجر افتتاح می شوند

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبر: 822153
۱۹ واحد صنعتی در دهه فجر افتتاح می شوند

مدیر کل صمت گلستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۹واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۴۳۴ میلیارد تومان و اشتغال ۲۶۶ نفر در ۷شهرستان استان افتتاح می شود. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسن زاده صبح در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۳۱۱ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۵هزار و ۸۱۴میلیارد تومان و اشتغال ۷هزار و ۲۶۴ نفر  صادر شده است .

وی افزود:  در همین مدت ۸۸واحد صنعتی راکد  با اشتغال یکهزار و ۵نفر و سرمایه گذاری ۲هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

حسن زاده گفت: از تعداد ۸۸واحد راکد فعال شده ۳۳واحد طی۱۰ماهه امسال راه اندازی شده اند.

حسن زاده بیان کرد: میزان صادرات استان در ۲۲ماهه دولت سیزدهم ۶۰۶ میلیون دلار بوده بوده است  .

وی ادامه داد: روند تجارت با کشور ترکمنستان شرایط بسیار خوبی داشته به طوریکه طی ۱۰ ماهه امسال  رشد صادرات به این کشور از گلستان ۱۵درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

حسن زاده گفت: ۲۵۶/۵میلیون دلار سهم صادرات در دولت سیزدهم داشته ایم که کل ارزش آن بیش از ۴۰درصد بوده است که این رقم ۳۰درصد صادرات سهم ترکمنستان، ۲۳درصد به قزاقستان و ۲۰درصد به کشور عراق  بوده است.

به گفته مدیر کل صمت گلستان ، امسال تعهد اشتغال استان ۵هزارو ۱۰۰بوده که در ۱۰ماهه سال جاری    بیش از ۶هزار و ۴۲۲ شغل ایجاد شده که ۱۵درصد بیشتر از تعهد استانی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha