۴ نفر

این وام را با حساب یارانه بگیرید

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبر: 822022
این وام را با حساب یارانه بگیرید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بیش از ۵۰ هزار شغل در سال جاری با پرداخت تسهیلات ایجاد شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کارهای خرد و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در مناطق محروم و روستاهای کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می‌کند که در سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و بیش از ۹۲ درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال بوده است.

آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منجر به ایجاد بیش از ۵۰ هزار شغل شده است و این مشاغل پایدار هستند.

وی اظهار کرد: با دو دهم بودجه اشتغال کشور ۱۰ درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده به صورتی که سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود کربلایید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    شما فقط مردم را سر کار گذاشتین خبر های مینویسید که هیچ کدام اجرا نمیشود امید الکی ندهید این لت را به بازی نگیرد خواهشا ممنون
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    والا ما وام ودیعه مسکن میخواستیم بگیریم شعبه بانک رفاه اصلا مدارک رو نگرفت و گفت هرکسی ثبت نام کرده خودش هم وام بده . شعبه بانک ملی هم دوتا ضامن کارمند با چک میخواد . خود وام گیرنده بازنشسته نظامی و حقوق بگیر است . بانک مرکزی هم هیچی . بعد از سه هفته منتظریم جواب شکایتمون رو بدهند . عملا در تمام کارهای اداری و بانکی فقط پارتی و بس