۰ نفر

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های گلستان:

سازمان همیاری بازوی اجرایی آماده سازی منطقه آزاد اینچه برون

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 821962
سازمان همیاری بازوی اجرایی آماده سازی منطقه آزاد اینچه برون

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های گلستان گفت: سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی آماده سازی سایت منطقه آزاد اینچه برون به مسولین منطقه ازاد  اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ساجد خبر، علیرضا پرهان امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: بودجه سازمان از ۳۹ میلیارد تومان سال ۱۴۰۱ به ۱۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ با حمایت استاندار محترم و معاون محترم عمرانی ارتقا یافت.

وی افزود:  از زمان شروع مدیریت جدید در آذر ۱۴۰۱ بودجه ۳۱/۵میلیاردتومان از ۳۹ میلیارد تومان محقق شده بود که با تلاش مضاعف در ۴ ماه آخر سال ۱۴۰۱ به ۶۴ میلیارد تومان رسید و محقق شد.

پرهان گفت: در ۹ ماه اول سال جاری ۸۹ فقره صدور پروانه و ۲۶ فقره تمدید ۶۶ فقره پایانکار و ۲۵۰ مورد بازدید کارشناسی در خارج از حریم شهرها و روستاها در سطح استان داشتیم.

وی ادامه داد: در پروژه گردشگری آشوراده سایت ۲۲ هکتاری در داخل جزیره سازمان مشاور ذیصلاح را بکار گرفت تا کلیه پیش نیازهای مجوزات در محیط زیست کشور و وزارت میراث فرهنگی و شورای اقتصادرا اخذ و برای اجرا و ورود سرمایه گذاران آماده نماید و در سایت پشتیبان ۱۳۸ هکتاری ، سازمان مالک ۱۰ هکتار است که همراه با ۵۰ هکتار در نظر گرفته شده از سوی سرمایه گذار، پروژه هتل، سایت‌های تجاری وتفریح و نمایشگاهی و کاربری‌های درمانی و ساحلی و ... اجرایی شود.

به گفته پرهان، سازمان همیاری برای جذب سرمایه گذار پروژه‌ های تله کابین گرگان و مدیریت و سرمایه گذاری پارک النگدره و هتل ناهارخوران گرگان و پروژه‌ های دیگر شهردای گرگان اعلام آمادگی کرده است که تاکنون اقدام موثری ازسوی مدیریت شهری نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha