۰ نفر

ایجاد یک میلیون شغل در طرح سازمان ملی مهاجرت

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 820957
ایجاد یک میلیون شغل در طرح سازمان ملی مهاجرت

 رییس سازمان ملی مهاجرت گفت: طرح زنجیره تامین می‌تواند یک میلیون شغل برای اتباع و ایرانیان ایجاد می‌کند و باعث تقویت بنیه اقتصادی و توانمندسازی آنان می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله مبینی روز سه‌شنبه در همایش هم‌اندیشی مدیران سازمان ملی مهاجرت و بانک ملی در مورد طرح زنجیره تولید با تشریح طرح زنجیره تامین اظهار داشت: هدف این طرح احساس امنیت اتباع در سرمایه گذاری در فضایی شفاف و قانونمند است.

وی توضیح داد: این طرح برای احترام و حرمت اتباع در نظر گرفته شده و هدف از آن مقابله با پولشویی است.

رییس سازمان ملی مهاجرت تاکید کرد: در این طرح در هر استان مبالغ سرمایه گذاری شده به سیستم تولید همان استان وارد شده و یک میلیون شغل برای اتباع و ایرانیان ایجاد می کند و باعث تقویت بنیه اقتصادی و توانمندسازی آنان می شود.

مبینی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در این طرح در سود و هم افزایی آن هم شریک هستند، اظهار داشت: این طرح در راستای ساماندهی اقتصادی اتباع و مهاجرین خارجی و تکریم این بخش از جامعه طراحی و پیاده‌سازی می‌شود و خود اتباع این اختیار را دارند که در این طرح مانند ایرانیان در این طرح ملی شرکت نمایند.

به گفته وی، طرح های اقتصادی دیگری در حوزه های راهبردی و کلان در حال آغاز و انجام است و به زودی نتایج مثبت آن برای جمهوری اسلامی و اتباع و مهاجرین خارجی قابل توجه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس سازمان ملی مهاجرت شمار اتباع خارجی مجاز در کشور حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که تاکنون ۲ میلیون تبعه ساماندهی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha