۰ نفر

اجاره کارت بانکی با ماهی ۱۶ میلیون درآمد!

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 820907
اجاره کارت بانکی با ماهی ۱۶ میلیون درآمد!

این روزها شیوه عجیبی برای کسب درآمد باب شده که چیزی نیست جز اجاره کارت بانکی.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با کمی جست‌وجو در فضای مجازی به آگهی‌هایی می‌رسیم که با وعده پرداخت مبالغ میلیونی در ماه، از ناآگاهی افراد سوءاستفاده کرده و کارت بانکی افراد را اجاره و با آنها اعمال غیرقانونی انجام می‌دهند.

با توجه به آگهی‌های گسترده‌ای که در این رابطه وجود دارد، پرداخت‌های ماهانه از ۱۶ میلیون تومان آغاز و بسته به نوع فعالیت متقاضی به ۲۵ میلیون نیز می‌رسد.

به گزارش جریان نو، در توضیحات این آگهی‌ها تاکید شده: گران بحث مالیات نباشید چون تراکنش‌های ما در روز و ماه دارای سقف مشخصی هست و اون رو بین کارت‌های مختلف تقسیم می‌کنیم تا شامل مالیات نشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شبگرد بیدار IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر کسی میخواهد. من با توافق کارتم را اجاره میدهم. طالبین به من خبر بدهند. ممنون میشم چون من ۲۵ سال خدمت کردم با درجه بالا ۱۳ تومن میگیرم. حیف از عمری که تلف کردیم و رویاهای که ب دروغ تو پای ما کردند.
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بدبخت مردم ایران ،به چه روزی افتاده اند،وضعشان از مردم لبنان وفلسطین ویمن هم بدتر است
  • امیر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    ملت به کجا رسوندن کارت بانکی اجاره میکنن کجاست قانون درست و حسابی هر کی هر کاری دلش میخواهد میکند چرا مردم اینقدر گرسنه و بدبخت باشن که دست به هر کاری بزنند و به خاطر پول مجبور به تخلف یا خلاف قانون بشن
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    این. افقانی ها. کارت مردم اجاره می‌کنند. وگر نه. هر ایرانی برای خودش کارت بانگی دارد. این افغانی ها از هر لهاز به مردم ایران. ضربه میزنن کار ما را ازدست مان کردن. نان یارانه ای مصرف می‌کنند. تمام. بدبختی. گرانی. ما اینها شدن باید برن کشور خودشان
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    من حاضرم کل کارت هابانکیم روبدم فقط ۱۶میلیون کافیه چون الان یک ماه مثل خرتوتراشکاری کارمیکنم زورمیزنم ۱۰میلیون میگیرم
  • قاسم IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    واقعا چرا یک مدیریت وجود نداره وهمه مردم دلال یک چیزی شدن بجای زحمت وکسب کار همه دلال شدن
  • ناشناس IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    آقایان مسولین بیت المال قشر مستضعف وکمیته امدادکه تحت عنوان اداره مالیات  انجام وظیفه می کنید کجای کارهستیدوازخواب خوش بیدارشوید!!!!!!! این فقط انگشت نمونه  خرواراست چه کسی جواب گوی بیت المال مسلمین است ؟؟؟؟؟؟ هرسال طبق اسناد ومدارک حداقل مبلغ ۵۰۰ هزارملیارد تومان !!!!! پول زیر میزی توسط جراحان گرفته می شودوحتی یک ریال ازاین مبلِغ مالیات گرفته نمی شود چون اصلا ازدستگا پوز استفاده نمی شود واصلا به نام خود جراح واریز نمی شودودر هیج جایی ثبت نمی شود!!!!!!!! ومدارک ومستندات و استشهاد برای اثبات موضوع فوق موجود است .