۰ نفر

حملات حزب الله به مقرهای نظامی و شهرک‌های اسرائیلی

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 820651
حملات حزب الله به مقرهای نظامی و شهرک‌های اسرائیلی

نیروهای جنبش حزب الله لبنان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز هم مقرهای نظامی «رویسه القرن» و «حدب البستان» و شهرک «آویویم» ا با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  نیروهای جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه به حمله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرکهای اسرائیلی ادامه دادند و تأکید کردند که این حملات، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

شبکه خبری المنار گزارش داد، نیروهای مقاومت لبنان، ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی، مقر نظامی «رویسه القرن» واقع در مزارع شبعا را با موشک هدف قراردادند که به هدف اصابت کرده است.

حزب الله در حمله بعدی که ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه انجام داد، مقر نظامی «حدب البستان» را هدف قرار داد. این مقر، با موشک «برکان» مورد اصابت قرار گرفته است که قدرت تخریب بالایی دارد.

سر جنگی این موشک حاوی ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم مواد منفجره است. این راکت‌ها با سر جنگی قدرتمند خود قدرت تخریب بالایی دارند و ازاین‌رو گزینه مناسبی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های اسرائیل در جدار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی است.

نیروهای مقاومت لبنان همچنین شهرک اسرائیلی «آویویم» را با موشک هدف قرار دادند. در این حملات، یک منزل متعلق به صهیونیستها هدف قرار گرفت و افراد حاضر در آن نیز کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های لبنانی، بعدازظهر امروز خبر دادند ارتش اسرائیل در اقدامی جدید یک خودروی دیگر را در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده است. این حمله توسط یک پهپاد اسرائیلی انجام شد.

به دنبال این حمله، خودرویی که هدف قرار گرفته، به طور کامل در آتش سوخت و یک خودروی دیگر نیز در نزدیکی آن آتش گرفت. به دنبال این حمله ۲ نفر شهید شدند که هنوز هویت آن‌ها مشخص نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha