۰ نفر

هلند سفیر ایران را احضار کرد

۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبر: 820292
هلند سفیر ایران را احضار کرد

وزیر خارجه هلند با ادعای کشته شدن یک کودک هلندی در حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل در عراق، سفیر ایران را احضار کرد.

به گزارش رویترز، دولت هلند امروز جمعه به بهانه ادعایی کشته شدن یک کودک هلندی در حمله ایران به اربیل در اقلیم کردستان عراق، سفیر تهران را احضار کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، «هانکه بروینز اسلات» (Hanke Bruins Slot) وزیر امور خارجه هلند با صدور بیانیه ای در این خصوص ادعا کرد یک کودک هلندی کمتر از یک ساله در حملات ایران به اربیل جان خود را از دست داده است.

وی افزود که از همتای ایرانی خود توضیح خواسته و سفیر ایران را احضار کرده است.

سپاه پاسداران ایران نیمه‌شب دوشنبه گذشته، با شلیک ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ ها در مناطقی از سوریه، مواضع آنان را مورد هدف قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام محل‌ های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و همچنین مقر جاسوسی رژیم اسرائیل در اقلیم کردستان با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    دیگه جنگ اینا رو هم داره به قول بایدن و نتانیاهوی جانی. همون طور که کودکان و زنان و پیر و جوان ما بیگناه هر باره به شهادت رسیدن. اگه شما به تروریستا و کشورای حامی تروریست که به اینا جا و مکان میدن تذکر بدی و ازشون حال بگیری هم به نفع خودتون کار کردین هم ما چرا که ما هم مثل شما قربانی محسوب میشیم اینجوری بهتر نیست ؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    آخه بی پدرو مادرا چطور کودکان شما مهم هستند ولی کودکان بیگناه شهر کرمان گناهکار بودن لعنت به هر چی آدمه خر و احمقه