۰ نفر

دومین مجمع شرکت‌های استانی سهام عدالت برگزار می شود

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۱۳
کد خبر: 819867
دومین مجمع شرکت‌های استانی سهام عدالت برگزار می شود

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم همانند استان خراسان شمالی آگهی دعوت به مجمع را منتشر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم همانند استان خراسان شمالی آگهی دعوت به مجمع را منتشر کرده است مجمع استان خراسان شمالی به امید خدا بناست ۲۳ بهمن برگزار و مجمع استان زنجان نیز ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: هم‌زمان فراخوان برای داوطلبان جهت عضویت در شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی و زنجان هم منتشر شده است اشخاص حقیقی که می‌خواهند در مجمع به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شوند باید در سامانه ستان ثبت‌نام کنند تا اقدامات تایید صلاحیت مشخص شود و تنها اشخاص حقیقی می‌توانند در مجمع به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شوند که اول سهامدار باشند و بعد این که تأییدیه سازمان بورس مبنی بر تایید صلاحیت اخذ کرده باشند.

او می‌گوید: اشخاص حقوقی هم طبیعی است که قبل از مجمع نیازمند تایید صلاحیت نیستند و بعد از این که مجمع به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند نماینده خود را به سازمان معرفی و بعد از مجمع سازمان بورس صلاحیت نمایندگان را بررسی می‌کند.

پیش از این حمید رضا دانش کاظمی عضو شورای عالی بورس به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: طبق مصوبه شورای عالی بورس تا ابتدای شهریور سال ۱۴۰۳ کل مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha