۱ نفر

فوری؛ دانشگاه‌های این استان تعطیل شد/ آزمون‌ها لغو می‌شوند؟

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵
کد خبر: 819347
فوری؛ دانشگاه‌های این استان تعطیل شد/ آزمون‌ها لغو می‌شوند؟

برودت هوا و بارش سنگین برف در استان اردبیل، دانشگاه‌ها را نیز به تعطیلی کشاند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، با اعلام دانشگاه‌های استان اردبیل، فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل شدت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های محقق اردبیلی، فرهنگیان، آزاد، فنی و حرفه‌ای و علوم پزشکی تعطیلی خود را اعلام کرده و با لغو امتحانات مقرر شد در زمان دیگر این امتحانات برگزار شود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اردبیل نیز اعلام کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی کلیه امتحانات این دانشگاه در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و در همان ساعت به روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

علاوه بر تعطیلی مدارس در اکثر شهرهای استان اردبیل در نوبت صبح و عصر، تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام شد.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

همچنین کلاس‌های دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

اما دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران را در اردبیل لغو و به زمان جدید موکول کرد.

امتحانات آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران خلخال نیز مطابق برنامه امتحاناتی برگزار خواهد شد.

اما دانشگاه فرهنگیان اردبیل شامل پردیس علامه طباطبایی، مرکز آزادگان نیر و پردیس بنت‌الهدی اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا و کندی تردد تعطیل و امتحانات روز یکشنبه ۲۴ دی به زمان دیگر موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha