۱ نفر

محسن رضایی: اضافه شدن ماهی به سفره مردم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد!

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبر: 819158
محسن رضایی: اضافه شدن ماهی به سفره مردم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد!

محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

به گطارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن رضایی گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.

محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از  پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

وی افزود: ماهی در قفس که از ابتکارات وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی بوده، باید از سوی وزارت جهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی شود.

این پرورشگاه ماهی از سوی تعدادی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و دارای بیش از ۱۳۰ قفس است که هرکدام سالانه بیش از ۶۰ تن برداشت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بی سواد نفهم ماهی جیره غذایی مناطق دریایی است نه مناطق خشک ،
  • جبار IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    مردم نون خالی تو سفره ندارند
  • سارا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    اگر شمایید که درمورد ماهی هم بازار سیاه راه میندازید و اونم از سفره ها محو میکنید. همین الانشم مرغ و گوشت و ماهی توی سفره ها نیست. به قول دکتر ولایتی هممون داریم نون خشک سق میزنیم. شما مسئولین خوش باشید ۸۰ میلیون مردم ایران به جهنم هرچی سرشون بیاد