۰ نفر

آغاز پویش لبخند احسان در لرستان

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 817631
آغاز پویش لبخند احسان در لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای عشایر خرم آبادپویش «لبخند احسان» در حال ارائه خدمات دندانپزشکی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجید طائف ۱۳دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در استان برای بیماران صعب‌العلاج پویش «لبخند احسان» با ارایه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی  بعد از شناسایی و غربالگری و معاینات مختلف بیماران خاص استان لرستان توسط بنیاد احسان در حال خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: پویش «لبخند احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد، در حال ارائه خدمات دندانپزشکی است.

طائف افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تهیه مواد اولیه دندانپزشکی و قرار دادن آن در اختیار بیمارستان شهدای عشایر درمانگاه تخصصی بیماران خاص در مراحل مختلف اقدام به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مکان مشخص با نظارت پزشکان فوق تخصص خون در حال خدمت رسانی به این بیماران (خاص) لرستان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به اینکه دراین مرحله پویش لبخند احسان به مدت چندین هفته ادامه دارد، گفت: تمامی خدمات دندانپزشکی همچون ویزیت، عصب‌کشی و ترمیم در این پویش رایگان است و در مرحله نخست با شناسایی لازم از بیماران خاص که نیازمند دندانپزشکی هستند تحت نظر پزشک فوق تخصص خون بعد از مراحل درمانی مدنظر از خدمات ویژه دندانپزشکی بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha