۰ نفر

حضور «خانومی» در رویداد ایران کازمتیکا

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبر: 816995
حضور «خانومی» در رویداد ایران کازمتیکا

پنجمین همایش و نمایشگاه فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده و صنایع وابسته از ۱۲ تا ۱۴ دی ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی است برای حضور بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده و تامین کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران تا با تعامل و تبادل نظر در جریان تازه‌ترین رویدادها و اتفاقات این صنعت قرار بگیرند.

به گزارش اقتصادآنلاین، هدف از برگزاری این رویداد ایجاد حلقه‌ی ارتباطی و افزایش هم‌افزایی میان پژوهشگران، متخصصان و فعالان حوزه‌های شوینده، بهداشتی، آرایشی و صنایع وابسته، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و صنعتی، ایجاد ارتباط پژوهش و تحقیقات علمی با جریان روز صنعت، حمایت از صنایع تولیدی داخلی و گسترش بازار، افزایش فرصت‌های صادراتی، ایجاد فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی مناسب جهت معرفی برندها و محصولات نوین و فرهنگ‌سازی و آشنایی با راهکارهای مقابله با کالاهای تقلبی، غیرمجاز و قاچاق‌ است.

مراسم افتتاحیه این رویداد روز سه شنبه ۱۲ دی ماه از ساعت ۹ صبح در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این رویداد در طول سه روز برگزاری شامل کارگاه‌ها و پنل‌های متعددی با موضوعات آرایشی، بهداشتی، عطریات، شوینده، مواد اولیه و تجهیزات با حضور متخصصان این حوزه است.

مهندس مسعود شاهمرادی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار «فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی» یکی از سخنرانان حاضر در این رویداد است که روز سه شنبه ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰ در سالن هگمتانه‌ی هتل المپیک سخنرانی‌ای با موضوع «پلتفرم‌های اینترنتی فروش فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی» خواهند داشت. همچنین همان روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ پنلی با موضوع «برندینگ و بازاریابی فرآورده‌های آرایشی - بهداشتی در ایران» با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

حضور «خانومی» در رویداد ایران کازمتیکا

خانومی یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که روی تامین محصولات آرایشی و بهداشتی تمرکز کرده است. خانومی نمایندگی تمامی برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی را در اختیار دارد و بدون واسطه با تمامی تولیدکنندگان ایرانی و واردکنندگان رسمی برندهای خارجی همکاری می‌کند. این مجموعه حالا و در آستانه‌ی ده سالگی‌اش یک برند شناخته شده و محبوب در میان کاربران و برندی اثرگذار در صنعت خود است. 

این همایش و نمایشگاه با حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران،‌ انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مراکز تحقیقاتی و انجمن‌های صنفی و علمی فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی برگزار می‌شود.

برای نام‌نویسی و شرکت در این پنل‌ها می‌توانید به وب‌سایت https://irancosmetica.ir/ مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha