۲ نفر

مهم / شرایط خرید بیمه سربازی اعلام شد + لینک سایت

۹ دی ۱۴۰۲، ۶:۰۵
کد خبر: 816682
مهم /  شرایط خرید بیمه سربازی اعلام شد + لینک سایت

تبدیل شدن بیمه سربازی به سابقه کار به چند شرط نیاز دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای ثبت درخواست خرید بیمه سربازی باید به آدرس eservicesmi.tamin.ir مراجعه کنید. این سایت علاوه بر کارهای غیر حضوری تامین اجتماعی مانند دریافت فیش تامین اجتماعی، سایت خرید بیمه سربازی نیز محسوب می‌شود. در اولین قدم باید کار ثبت نام در سایت را انجام دهید و نام کاربری و رمز ورود را حتما به خاطر بسپارید. این آدرس متعلق به انجام  امور مرتبط به سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری است. 

بر اساس قانون، آنهایی که قبل از سال ۱۳۸۳ دوره خدمت‌شان را گذرانده‌اند، در صورتی که قبل از آن شغلی داشته که برایش بیمه رد شده‌باشد؛ دیگر نیازی به پرداخت هزینه ندارند. دوره سربازی این افراد در ادامه سال‌های شغلی‌شان در نظر گرفته می‌شود و ارائه و پر کردن فرم درخواست تنها کاری است که باید انجام بدهند.

ترجیح برخی این است که درخواست‌شان را نزدیک به موعد بازنشستگی ارائه کنند تا زودتر این دوران را شروع کنند. با توجه به اینکه قوانین مرتبط با سازمان تامین اجتماعی دائما در حال تغییر است منطقی و عاقلانه این است که خیلی زودتر برای انجام آن اقدام کنید. اما شرایط برای افرادی که بعد از سال ۸۳ دوره خدمات سربازی را گذرانده‌اند فرق دارد و مشمول قانون جدید بیمه سربازی می‌شود. آنها باید هزینه خرید را بپردازند و برای این افراد هزینه بر اساس همان فرمول ۷ درصدی حساب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    ی طرحی رو بدید کسانی که در دهه 70 خرید خدمتی بودن بتونن الان بیمه خدمت رو بخرن هم پولی برای تامین اجتماعی جمع میشه هم مردم بیمه شون رو خریدن با تشکر فراوان
    • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      خدمت که نرفتند به لطف پول باباهاشون حالا هم میخوان بیمه خدمت نرفته شونم بخرن ، خب شماها که پول دارین بیمه رو میخواهین چیکار ،
  • عیسی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 2
    باسلام چرا من که 25ماه در خط مقدم جبهه بودم و اون که تو پادگان خدمت میکرد بایستی خرید خدمت سربازی یک مبلغ باشه ؟ آیا تفاوتی بین ما وجود نداره ؟ این چه عدالتیه !
  • عیسی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 2
    چرا من که 25ماه خط مقدم جبهه بودم ودیگری خدمتش رو تو پادگان گذرونده بایستی خرید خدمت سربازی رو یک قیمت باشه ؟ آیا این عدالته ؟
  • ایرانی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    مجلس بایدقانونی را به تصویب برساند که کسانی که به خدمت رفته اند بدون پرداخت وجهی جزء سابقه بیمه ای آنها حساب شود ،مخصوصا کسانی که قدیم خدمت رفته اند و حقوقشان ۳۳ ریال بود.
  • جمیل اسماعیلی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    عجب ظلم و‌گدایی هم اندازه ی دارد ،سزبازی لب مرز با حقوق ۱۰۰ تا دویست هزار تومان خدماسو انجام داده نظام باید به اندازه خدمتش با افتخار سابقه بیمه در نظر بگیرد،علاوه بر دلنگرانی خانواده ها،چقدر خرج خدمت فرزندانشان کرده اند.بدبختی بالاتر از این هم خدمت کنند هم پولی به دولت بابت بیمه بدهند..این کار از اساس یک ظلم فاحش به فرزندان این مملکت هست که در بدترین شرایط و با کمترین امکانات خدمت کرده اند.
  • مسلم IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    چرا مثل الان که میگن اگه قبل از خدمت بیمه داشته باشی سربازی رایگان ولی در موقع ما که خدمت کردیم چنین قانونی نبود که ما هم جلوتر خودمون را بیمه میکردیم تا خدمت ما هم رایگان باشه