۱ نفر

مشهد تعطیل شد!

۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 815964
مشهد تعطیل شد!

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان ‌تعطیل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  تسنیم ، مهدی اله‌پور اظهار داشت: براین اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف غیر حضوری و دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی در نوبت عصر نیز تعطیل و نباید فعالیتی داشته باشند؛ همچنین تمام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته در مشهد تعطیل است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی از مردم خواسته شده تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی تاکیدکرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی بیان کرد: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر۶ سال همکاری کنند.

اله‌پور خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی افزود:مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدارهای لازم صورت گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha