۰ نفر

فوری؛ ماهیانه ۸ درصد سود تضمین شده بگیرید

۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبر: 815937
فوری؛ ماهیانه ۸ درصد سود تضمین شده بگیرید

آیا به دنبال راهی برای استخراج قانونی و بدون قطعی برق هستید؟

دارا ماینر به عنوان نماینده رسمی بیت ریور در ایران، با دسترسی به ذخایر فراوان انرژی روسیه و ارائه خدمات کاملا قانونی ، به شما کمک می‌کند تا عملیات استخراج خود را به طور قانونی و بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دهید.

 قطعی برق: داراماینر فعالیت دستگاه های شما را برای 97 درصد زمان سال در قرارداد تضمین میکند تا بی وقفه بیت کوین استخراج کنید.

قیمت رقابتی : با برق ارزان و دسترسی به دستگاه های روز جهان؛ با کمترین قیمت، بصرفه بیتکوین استخراج کنید و به حداکثر سود برسید.

زیرساخت حرفه ای : زیرساخت حرفه‌ای فارم های داراماینر به شما کمک می‌کند تا آسیب به دستگاه کاهش یابد و به حداکثر بازدهی برسید.

کاملا قانونی : داراماینر تمام روند های قانونی را انجام میدهد و اطمینان حاصل میکند که کاملا قانونی و بدون هیچ اشکالی بیتکوین استخراج کنید .

فوری؛ ماهیانه ۸ درصد سود تضمین شده بگیرید

سود دلاری : امروز با توجه به قیمت بیتکوین و سختی شبکه موجود، میتوانید تا حدود 8 درصد سود دلاری را تجربه کنید.

قرارد داد های استراتژیک شرکت داراماینر با بزرگترین شرکت های استخراج در کشور روسیه و همینطور شفافیت قانونی استخراج در کشور روسیه، همچنین قیمت برق ارزان و پایدار، این کشور را به مقصد مطمئن برای ماینر ها تبدیل کرده است .

امروز به داراماینر بپیوندید و از زمان باقی مانده تا هاوینگ بعدی استفاده کنید ، همه چیز را به داراماینر بسپارید و عملیات استخراج خود را گسترش دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha