۰ نفر

حضور سپ در پنجمین نمایشگاه «ایران ریتیل شو»

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 815389
حضور سپ در پنجمین نمایشگاه «ایران ریتیل شو»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) به عنوان برترین شرکت پرداخت خاورمیانه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو حضور دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) به عنوان برترین شرکت پرداخت خاورمیانه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی سپ، نمایشگاه ایران ریتیل­شو فرصتی مغتنم برای گردهمایی فعالان صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته محسوب می­‌شود. شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) با هدف معرفی و ارائه محصولات و خدماتی نظیر کارت‌خوان، درگاه اینترنتی، سپ‌کارت، انواع بن‌کارت و کارت‌های هدیه در کنار معرفی راهکارهای نوین پرداخت به فعالان صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته در این رویداد شرکت کرده است. سپ با هدف حمایت و پشتیبانی از فعالان بخش خرده فروشی و صنایع وابسته در حوزه خدمات پرداخت حضوری پررنگ در پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌اللملی «ایران ریتیل‌شو» دارد.

حضور سپ در پنجمین نمایشگاه «ایران ریتیل شو»

نمایشگاه «ایران ریتیل­‌شو» از 2 لغایت 5 دی ماه 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می­‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند مشاوره‌های فنی و تخصصی لازم در حوزه پرداخت را با حضور در غرفه سپ دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha