۱ نفر

صدمین گزارش شاپرک نشان داد؛

سپ همچنان در مدار رشد

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 807468
سپ همچنان در مدار رشد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) در یکصدمین گزارش شاپرک همچون گزارش‌های گذشته روند صعودی خود را حفظ کرده است.


گزارش شاپرک

به گزارش روابط عمومی سپ، صدمین گزارش شاپرک که به مهرماه ۱۴۰۲ اختصاص دارد به تازگی منتشر شده است و این شرکت به عنوان قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در این گزارش  نیز مانند سایر گزارش‌های شاپرک، سهم زیادی از تراکنش‌های کارت‌خوان، اینترنتی و موبایلی بازار را در اختیار دارد.

 شرکت «سپ» در شاخص سهم مبلغی از بازار تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک، سهم ۱۸.۴۸ درصدی از بازار مهر ماه را به نام خود ثبت کرده است.

این شرکت با کسب سهم ۲۸.۳۸ درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی را در مهر ماه به خود اختصاص داده است؛ اختلاف ۳.۲۰  درصدی نسبت به ماه گذشته نشان از عملکرد درخشان پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) در این حوزه دارد.

 همچنین این شرکت با ۵۴.۴۸ درصدی توانست بیشترین سهم بازار در حوزه ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را در اختیار بگیرد، اختلاف ۲.۶۸  درصدی نسبت به گزارش ماه گذشته شاپرک نشان از تداوم رشد صعودی سپ در این حوزه دارد.

بررسی گزارش شاپرک نشان می‌دهد که سپ در ابزارهای پذیرش فعال سیستمی تداوم رشد صعودی خود نسبت به ماه‌های گذشته را حفظ کرده است؛ این شرکت در سهم از تعداد کارت‌خوان فروشکاهی حدود ۰.۳۰ درصد، سهم از تعداد ابزار پذیرش اینترنتی حدود ۰.۳۲ درصد و سهم از تعداد ابزار پذیرش اینترنتی حدود ۱۲.۶۸ درصد رشد را تجربه کرده است. رشد همزمان در هر سه شاخص از نکات برجسته کارنامه سپ در مهرماه محسوب می‌شود.

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) همچنین افزایش سهم از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی را در مهرماه تجربه کرده است؛ این شرکت رشد ۰.۳۵  درصدی را در این ماه به نام خود ثبت کرده است. این شرکت همچنین در سهم مبلغ از تراکنش‎های پرداخت قبض و خرید شارژ رشد ۰.۷۳ درصدی را در مهر ماه تجربه کرد.

بررسی اطلاعات سهم بازارهر شرکت PSP از تعداد کارت‌خوان فروشگاهی فعال سیستمی هر استان در مهر ماه نشان می‌دهد که پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) در اکثر استان‌های کشور بیشترین سهم‌ بازار را در اختیار دارد.

سپ همچون گذشته رقمی بالاتر از یک را در شاخص اثربخشی مهر ماه کسب کرد؛ دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ بر روی کارت‌خوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارت‌خوان‌های آن از کل کارت‌خوان‌های کشور بوده است. به بیان ساده‌تر یعنی نحوه توزیع کارت‌خوان‌های فروشگاهی سپ به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکت‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha