۰ نفر

فوری / معلمان بخوانند

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبر: 815331
فوری / معلمان بخوانند

صندوق بازنشستگی کشوری احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش را برای ۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان صادر کرده است. این افراد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صندوق بازنشستگی کشوری با پیگیری‌های انجام شده، احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش را برای ۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان صادر کرده است.
این افراد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند و چون حکم کارگزینی با اعمال رتبه‌بندی در زمان اشتغال برای آنها صادر نشده بود، پرونده آنها زمانی که به صندوق بازنشستگی کشوری تحویل شد بدون رتبه‌بندی بود.
صندوق بازنشستگی کشوری برای این افراد احکام اعمال رتبه‌بندی ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را صادر کرده و ضرایب سنواتی بعدی هم برای آنها اعمال شده است.
در مجموع ۵۰ هزار و ۴۷۷ نفر مشمول دریافت معوقه رتبه‌بندی شده‌اند که به صورت میانگین ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ناشی از معوقه متناسب‌سازی در طول اجرای این قانون (متناسب‌سازی) یعنی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری طی پرداختی که پس از واریز حقوق آذرماه خواهد داشت، به طور میانگین بابت معوقه سه‌ماهه مهر و آبان و آذر ۱۴۰۲ مبلغی معادل ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان به حساب این تعداد از مشمولان واریز خواهد کرد.
این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات عزیزان مشمول با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.
در این فرایند با توجه به لزوم صدور احکام اصلاحی با ضرائب سنوات بعدی، بالغ بر ۱۱۴ هزار حکم اصلاحی برای افراد مشمول صادر شده است که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترس و مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha