۰ نفر

انتقاد یک نماینده از پروژه مسکن ملی / مردم توان پرداخت ۴۰ میلیون را ندارند

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 814863
انتقاد یک نماینده از پروژه مسکن ملی / مردم توان پرداخت ۴۰ میلیون را ندارند

نماینده قم در مجلس گفت: مردم با مشکلاتی مواجه هستند به عنوان مثال برای مسکن ملی مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند؛ مجلس باید در بودجه به منابع بانک‌ها توجه کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رسیدگی به کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۳ در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد که احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست و در موافقت با کلیات لایحه اصلاحی اظهار کرد: دو نکته تاثیرگذار در لایحه مذکور وجود دارد اول بحث کسری تراز عملیاتی بودجه است که دولت سعی کرده ۱۵۰ همت این عدد را کاهش دهد کسری تراز عملیاتی بودجه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۵۰ همت بود که در این لایحه به ۳۰۰ همت رسیده است.

وی افزود: موضوع بعدی کاهش وابستگی بودجه به نفت است که به صورت قابل توجهی وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است؛ مجلس نیز در اصلاح ساختار بودجه تلاش کرد این امر محقق شود.
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه جدول منابع و مصارف جزء به جزء در اختیار وکلای ملت نیست نمایندگان حق دارند که مقداری تامل کنند، اما قطعا دولت نیز سعی خواهد کرد تا در ارائه بخش دوم لایحه بودجه این موضوعات را رعایت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات مردم، گفت:امروز مردم با مشکلاتی مواجه هستند به عنوان مثال برای مسکن ملی مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند. مجلس باید در بودجه به منابع بانک‌ها توجه کنیم.

امیرآبادی اضافه کرد: نکته دیگر این است که بنده که ۱۰ سال در کمیسیون تلفیق بوده‌ام، ما هر بار که بودجه را رد کردیم همان بودجه دوباره به مجلس شورای اسلامی آمده چرا که منابع و مصارف بودجه مشخص است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha