۰ نفر

امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا / فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۱
کد خبر: 814540
امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا / فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده

سالاری در گفت و گویی تلویزیونی، با اشاره به وضعیت جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۴۰۰۰ جایگاه فعال شده و ۱۲۰ جایگاه باقی مانده که در مناطق بین استان‌ها هستند و این جایگاه‌ها نیز امشب فعال می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی، با اشاره به وضعیت جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۴۰۰۰ جایگاه فعال شده و ۱۲۰ جایگاه باقی مانده که در مناطق بین استان‌ها هستند و این جایگاه‌ها نیز امشب فعال می‌شود.

وی افزود: از اینکه این اختلال ایجاد شده به نیابت از همکارانم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با تلاشی که تا فردا صبح صورت می‌گیرد مسیر کارت سوخت را نیز فراهم کنیم و مردم بتوانند از مسیر سهمیه نیز سوخت گیری را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی در ادامه گفت: با توجه به تجاربی که همکاران دارند نیروهای فنی و مهندسی را در کلیه مناطق فعال کردیم و ظرفیت تمام بخش‌ها را به کارگرفته ایم تا بتوانیم این چالش را برطرف کنیم و مردم بتوانند طبق روال عادی از طریق کارت سوخت تا ساعات آینده سوخت گیری کنند.

به گفته سالاری این کار به صورت پایلوت در دو جایگاه تهران انجام شد و امروز مردم سوختگیری را مشاهده کردند و ارتباط با سیستم را برقرار کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha