۰ نفر

کدام وزارتخانه ها هنوز در تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک عقب هستند؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 814403
کدام وزارتخانه ها هنوز در تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک عقب هستند؟

مطابق ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی و قدیمی باید تا آخر سال ۱۴۰۲ به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا تبدیل شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دبیرخانه مرکزملی بهبود محیط کسب و کار، در برخی دستگاه ها شامل وزارتخانه های ارتباطات، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، نیرو، جهادکشاورزی و سازمانهای انرژی اتمی و استاندارد و بخش صنفی وزارت صمت این کار بزرگ ملی شروع شده است.

به رغم اینکه تا پایان سال باید مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شود اما ۱۵ مرجع صدور مجوز شامل ۷ وزارتخانه هنوز زمینه فنی تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک را فراهم نکرده اند.

در حال حاضر بانک مرکزی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان صدا و سیما، سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، صندوق نوآوری و شکوفایی، قوه قضائیه، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور شامل شهرداریها زمینه تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا را فراهم نکرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha