۰ نفر

اعضای باند جعل اسناد و مهر دستگیر شدند

۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۸
کد خبر: 813881
اعضای باند جعل اسناد و مهر دستگیر شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد رسمی- عادی و انواع مهرهای دولتی و غیردولتی در بوکان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر عتباتی بیان کرد: حسب اطلاع دستگاه قضائی مبنی بر ارتکاب جرائم ،جعل اسناد، مدارک و امهار ارگان‌های دولتی، سازمان‌ها، بخش خصوصی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها به صورت باندی در شهرستان بوکان، موضوع در دستور کار دادستانی بوکان قرار گرفته و دستور قضائی جلب متهم و شناسایی سایر اعضای این باند به پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی صادر شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مأمورین انتظامی در اجرای دستورات قضائی در محل خانه باغ متعلق به متهم حاضر و ضمن دستگیری انواع مهرهای جعل شده کشف کردند.

وی در بازرسی از محل تعداد ۲۲۰ عدد انواع مهرهای جعل شده از نهادهای دولتی، سازمان‌ها، ادارات، مؤسسات آموزش عالی، آموزش و پرورش، بانک‌ها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، دفاتر اسناد رسمی و شهرداری‌ها کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: متهم دستگیر شده با قرار قانونی به زندان معرفی و در تحقیقات بعدی دو نفر دیگر از اعضای این باند که یکی از آنها تبعه عراق است شناسایی و دستگیر شدند و ادامه تحقیقات در بازپرسی بوکان در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha