۰ نفر

خبر مهم برای دانشجویان / چین برای بورس تحصیلی فراخوان داد + جزییات رشته‌ها

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 813330
خبر مهم برای دانشجویان / چین برای بورس تحصیلی فراخوان داد + جزییات رشته‌ها

فراخوان بورس‌های تحصیلی کشور چین برای سال تحصیلی ۲۰۲۴ در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، منتشر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، پیرو مذاکرات و هماهنگی‌های بعمل آمده با رایزن علمی مستقر در کشور چین، بورس‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، جهت بهره برداری متقاضیان ارائه می‌گردد.

خبر مهم برای دانشجویان / چین برای بورس تحصیلی فراخوان داد + جزییات رشته‌ها

توضیح: این حقوق برای زندگی مجردی در خوابگاه در تمام شهرهای چین مناسب است. ولی برای زندگی متاهلی با توجه به اینکه در اکثر مواقع دانشجو لازم است در بیرون از خوابگاه زندگی کند، هزینه مسکن در شهرهای بزرگ مثل پکن، شانگهای و گوانگجو خیلی زیاد است. بطور کلی متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف چین خیلی تفاوت معناداری با همدیگر ندارند. ولی هزینه اجاره آپارتمان کوچک در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ یوآن و برای مناطق غیر مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) تقریبا ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یوآن می‌باشد. این در حالیست که در شهرهایی مثل هانگژو، نانجینگ، هیفی، شیان، چنگدو و دیگر مراکز استانها هزینه مسکن تقریباً نصف هزینه مسکن در شهرهای بزرگ است و توصیه می‌شود دانشجویان متاهل برای پذیرش در دانشگاه‌های عالی که در شهرهای مختلف چین وجود دارند اقدام کنند.

خبر مهم برای دانشجویان / چین برای بورس تحصیلی فراخوان داد + جزییات رشته‌ها

توضیح: این حقوق برای زندگی مجردی در خوابگاه در تمام شهرهای چین مناسب است. ولی برای زندگی متاهلی با توجه به اینکه در اکثر مواقع دانشجو لازم است در بیرون از خوابگاه زندگی کند، هزینه مسکن در شهرهای بزرگ مثل پکن، شانگهای و گوانگجو خیلی زیاد است. بطور کلی متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف چین خیلی تفاوت معناداری با همدیگر ندارند. ولی هزینه اجاره آپارتمان کوچک در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ یوآن و برای مناطق غیر مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) تقریبا ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یوآن می‌باشد. این در حالیست که در شهرهایی مثل هانگژو، نانجینگ، هیفی، شیان، چنگدو و دیگر مراکز استانها هزینه مسکن تقریباً نصف هزینه مسکن در شهرهای بزرگ است و توصیه می‌شود دانشجویان متاهل برای پذیرش در دانشگاههای عالی که در شهرهای مختلف چین وجود دارند اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha