۰ نفر

اقتصاد آنلاین بررسی می‌کند؛

تحلیل تکنیکال کسرام و پیش‌بینی روند آتی

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 813163
تحلیل تکنیکال کسرام و پیش‌بینی روند آتی

نماد کسرام در صنعت سایر محصولات کانی غیرفلزی فعال است و این روزها توجه خریداران را به خود جلب کرده است.

کسرام از شرکت های کوچک بازار سرمایه می باشد که از لحاظ ارزش شرکت در رتبه ۱۵ گروه خودش و در رتبه ۶۲۵ کل بازار قرار دارد. شرکت پارس سرام در سال ۱۳۴۷ با بهره‌مندی از فناوری پیشرفته و به‌کارگیری توان بالقوه بخش‌های طراحی، آزمایشگاه‌ها و بخش ویژه کنترل کیفی در زمینه تولید و ساخت انواع ساخت چینی بهداشتی فعالیت‌های اصلی این شرکت تولید و فروش انواع چینی بهداشتی و انجام کلیه عملیات بازرگانی است. ظرفیت تولید کسرام ۱۴٬۲۰۰ تن در سال است. محصولات کسرام شامل انواع مختلف توالت‌های فرنگی، توالت‌های زمینی، انواع روشویی و سیفون، انواع پایه، سرشور و پودر گچ قالب‌سازی می‌باشند.به ثبت رسید. این شرکت تنها شرکت تولیدکننده چینی بهداشتی است و با نماد کسرام در سازمان بورس اوراق بهادار حضور دارد. سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ ۵۰ میلیون ریال بوده که طی چندین مرحله افزایش یافته است. آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۳۹۹ از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (زمین) بوده که سرمایه پارس سرام به مبلغ ۹۸۱٬۲۴۹ میلیون ریال رسیده است. عمده سهامداران شرکت پارس سرام اشخاص حقیقی هستند. آقای مسعود محمد علی خلج با مالکیت ۸٫۷۱ درصد از سهام کسرام مهم‌ترین سهامدار این شرکت است. ارزش بازار سهم ۱۰ هزار میلیارد ریال است و قیمت فعلی با اقبال خریداران حوالی ۱۰۳۰ تومان می باشد.

در آبان ماه با افزایش ۳.۶ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته همراه بوده و شاهد رشد  ۱۹.۱درصدی فروش نسبت به ابان سال گذشته  نیز بوده ایم.

از طرفی با توجه به سال مالی شرکت در ۳۱.۰۶.۱۴۰۳ ، در دوماهه ابتدایی سال مالی جدید ۳۲.۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه ثبت کرده است.

با دید نئوویو نمودار کسرام بررسی شد:

تحلیل تکنیکال کسرام و پیش‌بینی روند آتی

پس از تکمیل یک فلت  از سال ۹۹ تا آبان ۱۴۰۲ الگوی تصحیحی شکل گرفته تمام شد و وارد موج جدیدی شده ایم. از کف ۶۰۰ تا محدوده ۱۰۰۰ تومان در قالب موج A رشد داشتیم که هنوز تمام نشده است ولی همین محدوده ۱۰۰۰- ۱۲۰۰ محدوده مهمی است که باید شکسته شود . تقاضای خوبی در سهم داریم ولی خوب رشد خوبی هم در کوتاه مدت تجربه شده لذا باید در معاملات سهم دقت داشت. پس از تکمیل این موج B زمانبر رخ خواهد داد و مجدد برگشت قوی موج C را داریم. شکست خط نقطه چین باید رخ دهد و تثبیت بالای آن شکل گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha