۰ نفر

هوای سمنان بحرانی شد / فردا مدارس تعطیل است؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷
کد خبر: 812990
هوای سمنان بحرانی شد / فردا مدارس تعطیل است؟

بر اساس آخرین اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای سازمان حفاظت محیط زیست، شاخص آلایندگی هوا در سمنان ۲۰۴ بوده و رنگ بنفش نشان دهنده آن است که کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، با عبور شاخص آلودگی هوا در شهر سمنان از مرز ۲۰۰، هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفته و به نوعی بحرانی شد.

در روزهای اخیر و با پدیده وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی، شاهد وضعیت نامطلوب هوا در بسیاری از شهرهای کشور از جمله برخی شهرهای استان سمنان بوده‌ایم.
کانال عصر ایران در تلگرام

این شرایط در شهر سمنان به دلیل ماندگاری هوای آلوده و به عبارتی پایداری آلایندگی‌ها در هوای این شهر، وضعیتی بغرنج‌تر از دیگر نقاط استان سمنان پیدا کرد.

وضعیت به گونه‌ای شد که حتی مدارس در روز سه شنبه هفته گذشته برای مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و در روز چهارشنبه برای همه مقاطع در برخی شهرهای استان سمنان غیرحضوری شد.

گرچه رفته رفته وضعیت هوای دیگر شهرهای استان سمنان بهبود پیدا کرد، اما شاخص آلودگی هوای سمنان به غیر از یک بازه زمانی کوتاه، به کمتر از ۱۵۰ نرسید و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از مردم شد.

اکنون نیز بر اساس آخرین اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای سازمان حفاظت محیط زیست، شاخص آلایندگی هوا در سمنان ۲۰۴ بوده و رنگ بنفش نشان دهنده آن است که کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد.

هوای سمنان بحرانی شد / فردا مدارس تعطیل است؟

هنوز اطلاعاتی از نحوه فعالیت مدارس استان سمنان برای فردا دوشنبه بیستم آذرماه منتشر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha