۰ نفر

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر:

ایران آماده همکاری با طالبان برای مبارزه با مواد مخدر است

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 812965
ایران آماده همکاری با طالبان برای مبارزه با مواد مخدر است

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر برخی از کمک‌های جامعه بین الملل برای مبارزه با مواد مخدر در ایران را برشمرد و گفت: رخدادهای گذشته، بسیاری از زیرساخت‌های افغانستان را نابود کرده و ما حاضریم به آنها در امر مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس؛ امیرعباس لطفی، سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید که این کشور آماده است، به طالبان در خصوص مبارزه با مواد مخدر کمک کند.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان؛ لطفی این اظهارات را روز شنبه، ۱۸ قوس، در گفت‌وگو به خبرگزاری فارس ایران مطرح کرده است.

او با بیان این‌که رخدادهای گذشته، بسیاری از زیرساخت‌های افغانستان را نابود کرده، افزوده است: «مشکل اصل کشور افغانستان نداشتن زیرساخت‌ها، عدم توسعه و موضوع ناتوانی اقتصادی است، به واقع این کشور از فقر مضاعفی رنج می‌برد که ما آمادگی داریم که با همکاری وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌های توسعه‌ای را در این کشور ایجاد کنیم.»

پیش از این، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفته بود که ادعای طالبان در خصوص کاهش تولید مواد مخدر در افغانستان فقط یک شعار بوده و در عمل چیزی از این گروه ندیده‌اند.

اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران تاکید کرده بود که تولید و قاچاق متافتامین (شیشه) در افغانستان افزایش قابل توجهی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha