۰ نفر

اسرائیل ۲۰۰ غیرنظامی را از یک مدرسه سازمان ملل ربود!

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبر: 812463
اسرائیل ۲۰۰ غیرنظامی را از یک مدرسه سازمان ملل ربود!

منابع خبری می‌گویند که نظامیان صهیونیست بیش از 200 نفر را در غزه به اسارت گرفتند و به مکان نامعلومی منتقل کردند. برخی خبرها از اعدام شمار زیادی از این افراد حکایت دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، قدوره فارس رئیس امور اسرا و آزادگان فلسطینی می‌گوید که درباره تعداد یا نام اسرای فلسطینی نوار غزه که در بند زندانهای صهیونیستی هستند، اطلاعات رسمی وجود ندارد.

شبکه خبری العربیه به نقل از فارس گزارش داد: این سانسور از سوی اسرائیل مشکوک است و ما قبلا در این باره هشدار داده‌ایم و خواستا فشار بر اسرائیل شده‌ایم تا اطلاعات اسرای نوار غزه را ارائه کند؛ اسرایی که از هفتم اکتبر بازداشت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به وکیل این سازمان یا صلیب سرخ اجازه نمی‌دهد با این اسرا ملاقات کنند و نامهای آنان را نیز اعلام نمی‌کند، تصریح کرد: از روز نخست، از طریق نهادهای بین‌الملل تلاش کردیم که درباره اسرا اطلاعات به دست بیاوریم، ولی اسرائیل با این مسئله مخالفت کرده است.

این مقام فلسطینی هشدار داد: مخفی کردن این مسئله، مخاطرات فاجعه‌باری دارد و مهمترین مورد این است که اسرائیل خواهد توانست با آزادی کامل، با اسرا برخورد کند و حتی آنان را بکشد، بدون اینکه کسی متوجه شود.

امروز همچنین فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری از دهها زندانی فلسطینی از نوار غزه منتشر کردند که بر روی زمین نشسته‌اند و سربازان اسرائیلی آنان را احاطه کرده‌اند.

 نظامیان اسرائیلی بعد از ربودن ده‌ها فلسطینی از یک مدرسه سازمان ملل در بیت‌لاهیا در غزه آنها را برهنه کرده و به یک پایگاه نظامی منتقل کرده‌اند. برخی از کاربران فضای مجازی تصاویری از انتقال این مردان به صورت برهنه منتشر کرده‌اند.

بر اساس این تصاویر، ارتش اسرائیل، این اسرا را با خودرو، به محل نامعلومی منتقل می‌کنند.

شبکه  تی آر تی ترکیه هم با اشاره به بازداشت این افراد، گزارش داد که صهیونیستها برخی از اسرا را اعدام کرده‌اند؛ تجاوزی که «با تجاوزات گروه تروریستی داعش هیچ تفاوتی ندارد».

فعالان شبکه‌های اجتماعی هم ضمن محکومیت این «عملیات کشتار جمعی» در غزه، تأکید کرد: اقدامات صهیونیستها شبیه اقدامات نیروهای آمریکایی در زندان ابوغریب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha