۰ نفر

امام جمعه زرندیه خبر داد؛

تشییع پنج شهید گمنام در شهرستان زرندیه

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 812387
تشییع پنج شهید گمنام در شهرستان زرندیه

امام جمعه ززندیه از تشییع پنج شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: شهدا موجبات بالندگی و اقتدار این نظام مقدس را فراهم آوردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین تشیع پنج شهید از شهدای گمنام در زرندیه اظهار کرد: پیکر مطهر پنج شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان زرندیه وارد این شهرستان شد.

امام جمعه زرندیه گفت: پیکر مطهر پنج شهید گمنام پس از ورود به شهرستان زرندیه امروز همزمان با روز دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه منتقل و پس از برگزاری مراسمی ویژه دانشجویان، از میدان امام حسین (ع) تا امامزاده سیدمنصور (ع) شهر مامونیه تشییع می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: شهدا شمع راه و چراغ زندگی مردم غیور و متدین ایران اسلامی هستند و با گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی شهدا همچنان در کنار مردم هستند و با حضور خود همواره موجب تزریق روحیه مقاومت و ایستادگی در میان مردم می‌شوند.

وی افزود: ما تا ابد قدردان رشادتها و از خودگذشتگی شهدای عزیز بوده و هستیم چرا که دلاورمردان با خون خود نهال انقلاب اسلامی را سیراب نموده و موجبات بالندگی و اقتدار این نظام مقدس را فراهم آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha