۳ نفر

به گزارش سرویس مواد غذایی اقتصادآنلاین؛

درمان میخچه پا با رب گوجه فرنگی حقیقت دارد؟! + لیست قیمت انواع رب گوجه فرنگی

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 812230
درمان میخچه پا با رب گوجه فرنگی حقیقت دارد؟!  + لیست قیمت انواع رب گوجه فرنگی

در این مطلب به بررسی قیمت انواع رب گوجه فرنگی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ قبل از بررسی درمان میخچه با رب گوجه‌فرنگی مطلبی که در مجله مکنزی به آن پرداخته است ابتدا لازم است کمی این عارضه را بشناسیم. میخچه نوعی ضایعه پوستی است. این ضایعه نوعی پوست مرده است که بر اثر فشار زیاد بر روی پوست ایجاد می‌شود. بیشتر اوقات محل بروز آن در پا و در بین انگشتان پا است. دلیل آن هم مشخص است. همه ما در طول روز ساعت‌های زیادی را روی پای خود می‌ایستیم. زمانی که محل فشار روی پوست مستمر باشد، سلول‌های پوستی از بین می‌روند و یا به اصطلاح می‌میرند. سلول های مرده بهترین محل برای ظهور میخچه‌ها هستند. این عارضه بسیار دردناک است.

میخچه‌ها می‌توانند رشد کرده و درد بیشتری را به شما تحمیل کنند. همچنین اگر فشار را روی پای خود ادامه دهید، تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود. میخچه دارای علت‌‎های متعددی است. دانستن این علت‌ها می‌تواند از ابتلا به این ضایعه دردناک جلوگیری کند. به عنوان مثال:

    استفاده مداوم از دمپایی
    استفاده از کفش تنگ
    استفاده از جوراب تنگ
    استفاده از کفش‌های نامرغوب
    استفاده از کتانی‎‌های تقلبی
    پوشیدن کفش و کتانی بدون کفی مناسب
    استفاده از صندل بدون جوراب
    پیاده روی‌های مداوم و خسته‌کننده
    کفش‌های پاشنه بلند زنانه

درمان‌کردن این ضایعه بسیار مهم است. اما همیشه لازم نیست کار به جراحی کشیده شود. با یک حرکت بسیار ساده، ارزان و طبیعی می‌توان این مشکل پوستی را کنترل و برطرف کرد.

 درمان میخچه با رب گوجه فرنگی!

در کتاب‌های طب سنتی و قدیمی، به درمان میخچه با گوجه‌فرنگی و رب گوجه‌فرنگی اشاره شده است. پس از بررسی‌های انجام شده و انجام آزمایشات، نتایج جالبی به دست آمد. ساختار رب گوجه‌فرنگی در برابر میخچه مانند آبی بر روی آتش است. رب گوجه ساختاری دارد که می‌تواند این ضایعه پوستی را کنترل و آن را برطرف کند. اما نحوه استفاده از رب گوجه برای برطرف کردن میخچه چگونه است؟

ابتدا پای خود و محل ظهور میخچه را با مقداری آب ولرم شسته و سپس آن را خشک کنید. مقداری از رب گوجه را روی میخچه بمالید. اندازه رب گوجه به صورتی باید باشد که تمام اطراف میخچه را در بر بگیرد. حال می‌توانید با یک پلاستیک و یا گاز استریل آن را بسته و مدتی به همان حال رها کنید. هر چقدر که اندازه و عمق میخچه بیشتر باشد، باید مدت زمان قرار دادن رب گوجه بر روی محل میخچه نیز بیشتر شود. مثلا می‌توانید شب‌ها قبل از خواب این کار را انجام دهید. در آخر، محل رب گوجه را بشویید. این کار را دو بار در روز و حداقل به مدت یک هفته انجام دهید. مواد گوجه‌فرنگی و میخچه پوستی با یکدیگر درگیر می‌شوند. اما پایان این نبرد تنها یک برنده دارد، آن هم شما هستید.

مزایای استفاده از رب گوجه فرنگی برای درمان میخچه

استفاده از رب گوجه‌فرنگی برای درمان میخچه دارای مزایای ویژه ای است. به همین جهت بسیاری از افراد استفاده از آن را به دیگر روش‌های درمان این ضایعه ارجح می‌دانند. این ویژگی‌ها به این صورت هستند:

    کم هزینه بودن
    ساده بودن
    طبیعی بودن
    نماندن جای پوسیدگی و آثار میخچه روی پوست
    عدم رشد مجدد میخچه در آن ناحیه در ۷۰ درصد موارد
    بدون درد و خونریزی

البته توجه داشته باشید استفاده از رب گوجه‌فرنگی مرغوب یک شرط اساسی برای درمان است. به این دلیل که در یک رب گوجه بی‌کیفیت یا خراب و فاسد شده، مواد معدنی توانایی مقابله و پاکسازی سلول‌های مرده پوست را ندارند. استفاده از رب گوجه‌فرنگی کارخانه‌ای گزینه‌ای مناسبی برای درمان میخچه است.

قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی در بازار روز برای امروز اعلام شد که بر اساس آن قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی چین چین ۸۰۰ گرمی مبلغ ۵۵ هزار تومان است.

 
قیمت انواع رب گوجه فرنگی
نوع نام محصول مقدار قیمت / تومان
رب خانگی و ارگانیک رب گوجه فرنگی خانگی یک کیلوگرم ۱۰۵,۶۰۰
رب گوجه فرنگی ارگانیک پخت تیر۱۴۰۲ ۹۰,۰۰۰
رب گوجه فرنگی خالص خانگی بدون افزودنی ۶۴,۰۰۰
کنسرو رب گوجه فرنگی چین چین ۸۰۰ گرم ۵۵,۰۰۰
طبیعت
۵۴,۹۰۰
روژین
۵۵,۰۰۰
امتیس ۵۵,۰۰۰

برای مطالعه بیشتر درباره قیمت انواع مواد غذایی در بازار روز می توانید به سرویس"مواد غذایی" اقتصاد آنلاین مراجعه کنید توجه داشته باشید این قیمت ها از فروشگاه های آنلاین استخراج شده اند و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha