۱ نفر

در گفتگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

قول جدید وزیر کار به کارگران/ طرح ساخت مسکن کارگری اجرایی می‌شود

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 812193
قول جدید وزیر کار به کارگران/ طرح ساخت مسکن کارگری اجرایی می‌شود

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در حال بررسی جزئیات طرح ساخت مسکن کارگری هستیم و در جلسه هفته آینده با نمایندگان دولت مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

اقتصادآنلاین - احمدرضا مسعودی: محمدرضا تاجیک در گفتگو ‌با خبرنگار اقتصاد آنلاین با بیان‌ اینکه  بالا رفتن هزینه تامین مسکن ‌ضربه بزرگی به معیشت کارگران زده است، تصریح کرد:  متاسفانه بدلیل افزایش سرسام‌آور هزینه اجاره‌بها، بسیاری از کارگران در تهیه سرپناه برای خانواده خود ناتوان شده‌اند؛ بنابراین اگر موضوع ساخت مسکن‌کارگری به درستی اجرا شود، بخش بزرگی از هزینه‌ها پوشش داده خواهد شد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار افزود: در جلسه دو هفته پیش نمایندگانی از وزارت راه و سایر نهادهای مسئول مسائل خود را مطرح ‌کردند و امیدواریم‌ به جمع‌بندی مناسبی برسیم.

وی افزود: قرارگاه ساخت مسکن کارگران میتواند به شتاب گرفتن خواسته‌های برحق جامعه کارگری کمک کند و ما آخرین پیشنهادات خود را در هفته آینده ارائه خواهیم کرد.

تاجیک‌ گفت: وزیر کار هم به تازگی برای ساخت مسکن کارگری قول داد و این امید وجود دارد واقعا این طرح به سرانجامی برسد؛ البته در کنار آن همچنان پیگیر مطالبات مزدی کارگران هم خواهیم بود؛ چرا که در آن بخش هم‌ اعداد و ارقام فعلی پاسخگوی نیازها نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    4 0
    حرف مفت و وعده توخالی
  • صمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    عالی هسته به خدا من الان هرکاری میکنم یک خونه 60متری بخرم خیلی قیمت ها بالا هسته اصلاً نمیشه کاری کرد خیلی پیشنهاد خوبی انشالله به توافق برسن
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    از افزایش حقوق در نیمه دوم سال معلوم شد که چقدر به فکر قشرزحمت کش کارگران هستن ومسکن هم همینطوره
  • Xx IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    تمام حرفهای مفت و وعده سر خرمن 87